تاریخ انتشار: سه شنبه 1402/10/26 - 09:10
کد خبر: 493414

حمله سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریست‌ها؛

برای دختر کاپشن صورتی/ پاسخ سخت سپاه پاسداران به تروریست‌ها

برای دختر کاپشن صورتی/ پاسخ سخت سپاه پاسداران به تروریست‌ها

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌های جداگانه از انهدام مقرهای جاسوسی موساد در اربیل عراق و داعش در سوریه با موشک‌های بالستیک خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته با شلیک موشک‌های بالستیک مقر موساد در اربیل و محل تجمع تروریست‌ها در سوریه را هدف قرار داد. این اقدام در پی پاسخ به حرکات تروریستی اخیر صورت گرفته در کشورمان به وقوع پیوسته است.

شبکۀ «ای‌بی‌سی» گزارش داده است که حملات موشکیِ سپاه به‌قدری شدید بود که عبور و مرور هوایی در آسمان أربیل به‌طور کامل متوقف شد. این شبکه به‌نقل از یک منبع امنیتی عراقی نیز گفت که ۸ مکان در نزدیکی کنسولگری آمریکا در أربیل هدف این حملات موشکی قرار گرفتند. 

اعلام تعداد کشته‌های حملات موشکی سپاه توسط رسانه‌های آمریکایی

المیادین به‌نقل از منابع محلی در ادلب گزارش داد که حملات ایران با موشک‌های بالستیک بسیار دقیق انجام شد و بر اثر آن مقر اصلی گروه تروریستی «حزب ترکستان» منهدم شد. این منابع به المیادین گفتند که اردوگاه‌های آموزشی، ستاد پشتیبانی لجستیکی و یک تأسیسات درمانی متعلق به تروریست‌های ترکستانی نیز در این حملات هدف قرار گرفتند. صابرین‌نیوز هم گزارش داده که مناطق مختلفی از أربیل با موشک و پهپاد هدف حمله قرار گرفته و این شدیدترین حملات تاکنون به این منطقه بود.

بیانیه سپاه پاسداران

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در اطلاعیه‌های جداگانه از انهدام مقرهای جاسوسی موساد در اربیل عراق و داعش در سوریه با موشک‌های بالستیک خبر داد. در ادامه بیانیه شماره یک منتشر شده سپاه را در پی این اقدام می‌خوانید: 

متن اطلاعیه شماره ۱ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

به آگاهی ملت شریف و قهرمان ایران اسلامی می‌رساند با توکل به خداوند متعال و عنایات حضرت، ولی عصر (عج) در پاسخ به جنایات اخیر تروریستی دشمنان ایران اسلامی مقر‌های جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در بخش‌هایی از منطقه در نیمه امشب با موشک‌های بالستیک سپاه مورد هدف قرار گرفت.

در اطلاعیه‌های سپاه آمده است که موشک‌ها به سمت بخش‌هایی از منطقه و از جمله سرزمین‌های اشغالی سوریه شلیک شده و محل تجمع فرمانده و عناصر اصلی مرتبط با عملیات تروریستی اخیر، به ویژه داعش منهدم شده است.

اطلاعیه شماره ۲ سپاه

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود از انهدام محل‌های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با جنایات اخیر تروریستی کرمان و راسک در سوریه با موشک‌های بالستیک در بخشی از عملیات موشکی ساعتی پیش خبر داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات اخیر گروهک‌های تروریستی، در به شهادت رساندن مظلومانه جمعی از هموطنان عزیزمان در کرمان و راسک؛ محل‌های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با عملیات‌های تروریستی اخیر؛ به ویژه داعش، در سرزمین‌های اشغالی سوریه را شناسایی و آن‌ها را با شلیک تعدادی موشک بالستیک منهدم نمود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ملت بزرگ ایران اطمینان می‌دهد، گروهک‌های تروریستی بدخواه ملت ایران هرکجا که باشند را خواهد یافت و آن‌ها را به سزای اعمال ننگینشان خواهد رساند.

سایر اهداف منهدم شده اعلام خواهد شد.

" وَ مَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ"

اطلاعیه شماره ۳ سپاه

سپاه پاسداران در اطلاعیه شماره ۳ خود از موشک باران و انهدام مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اقلیم کردستان عراق خبر داد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

ملت عزیز و شریف ایران اسلامی- امت بزرگ اسلام

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به شرارت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان سپاه و جبهه مقاومت، با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر مقر‌ها و تحرکات این رژیم در منطقه، با شلیک موشک‌های بالستیک، یکی از مقر‌های اصلی جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اقلیم کردستان عراق را مورد هدف قرار داده و آن را منهدم نمود.

این مقر مرکز توسعه عملیات جاسوسی و طراحی اقدامات تروریستی در منطقه و خصوصا کشور عزیزمان بوده است. به ملت عزیزمان اطمینان می‌دهیم عملیات‌های تهاجمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا گرفتن انتقام آخرین قطره‌های خون شهیدان ادامه خواهد یافت.

واکنش‌ها نسبت به حملات موشکی سپاه به مواضع تروریست‌ها

مقام‌های آمریکایی می‌گویند به تأسیسات این کشور در شمال عراق حمله‌ای صورت نگرفته است. مقام‌های آمریکایی ادعاهای رسانه‌ای درباره حملات به تأسیسات مورد استفاده واشنگتن در منطقه کردستان عراق را رد کردند.

کشته شدن مسئول صادرات نفت از کردستان عراق به اسرائیل در حمله دیشب

نورنیوز رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی در خبری به تشریح نقش و جایگاه پیشرو دیزایی، مهمترین قربانی حملات موشکی ایران به اربیل عراق پرداخته است. پیشرو دیزایی، مسئولیت صادرات نفت از کردستان عراق به اسرائیل را به عهده داشت که در حملات امشب سپاه کشته شد.  یشرو دیزایی صاحب گروه ساختمان‌سازی فالکون بود.  این تاجر کُرد از نزدیک با موساد و رهبری کردستان در ارتباط بود. او همچنین مالک مجموعه شرکت‌های امپایر بود که در حوزه تجارت نفت فعال بود. این مجموعه در سال ۲۰۰۳ و پس از حوادث عراق تأسیس شد و به تولید نفت مشغول بود. گفته می‌شود، گروه SB Falcon، یک ارتش خصوصی کوچک نیز داشت که پرسنل نظامی سابق ایالات متحده را استخدام می‌کرد.

اعلام تعداد کشته‌های حملات موشکی سپاه توسط رسانه‌های آمریکایی

رویترز بامداد سه‌شنبه به نقل از «۲ مقام آمریکایی» مدعی شد که حملات موشکی در عراق هیچ یک از تاسیسات ایالات متحده را تحت تاثیر قرار نداده و آمریکا هیچ تلفاتی نداشته است. منابع آمریکایی گزارش دادند که حملات بامداد سه‌شنبه به مقر تروریست‌ها در عراق چهار کشته داشته است اما مدعی شدند که نیروهای آمریکایی و ائتلاف تلفاتی نداشتند.(جزئیات بیشتر) 

تهدید آمریکا 

صفحه تلگرامی صابرین نیوز وابسته به گروه‌های مقاومت عراق بامداد سه‌شنبه به نقل از ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) اعلام کرد : هرگونه حمله به منافع واشنگتن به واکنش ارتش آمریکا منجر خواهد شد.(جزئیات بیشتر) 

تهدید تازه آمریکا +جزئیات

هدف قرار گرفتن ۸ مکان نزدیک کنسولگری آمریکا در اربیل

یک شبکه آمریکایی بامداد سه‌شنبه به نقل از یک منبع امنیتی عراقی گزارش داد که ۸ مکان در نزدیکی کنسولگری آمریکا در أربیل هدف این حملات موشکی قرار گرفتند.(جزئیات بیشتر) 

در ادامه تصاویری از این عملیات را می‌بینید: 

در ادامه نیز فیلم حملات موشکی به منطقه نزدیک به کنسولگری آمریکا را مشاهده می‌کنید: 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تجاوزات دشمن صهیونیستی به جنوب لبنان مقاومت را نمی‌ترساند/ دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین پشتوانه جبهه مقاومت در مصاف با دشمنان است
همچنان دفاع مقدس
غرب از رقابت در حوزه انرژی می‌ترسد
سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی لاهیجان شد
اعلام ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش
واکنش رسمی وزارت امور خارجه به ادعای تهدید مقامات سابق آمریکا توسط ایران
آخرین خبر از ناپدید شدن دختر وزنه‌بردار ایران در اسپانیا
طرح «من شهردارم» به مدارس می‌رود
دستگیری عاملان قتل یک زن در شب عروسی
رسانه‌ صهیونیستی: حزب‌الله «تله مرگ» برای اسرائیل آماده کرده است
اجرای موفق مانورهای مداری ماهواره چمران ۱
فوری| جواد نکونام استعفا داد
گوگل و مایکروسافت به جان هم افتادند
محسن رضایی: اسرائیل اصلا جرات حمله به ایران را ندارد
اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر برای کمک به غزه، لبنان و یمن
روابط ایران با بانک سرمایه‌گذاری زیر ساخت آسیا تقویت می‌شود
قرارداد ۸۰ میلیاردی مجیدی
صرف سالانه ۱۵ میلیارد دلار واردات محصولات کشاورزی
۳۴۰ نظامی اوکراینی دیگر در یک روز کشته شدند
ساخت۳ بزرگراه در انتهای یادگار، بروجردی و شوشتری
تخفیف در برج میلاد در هفته گردشگری
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top